ROADTRIP TO PANAMA

Sunday, March 16, 2014

Picton to Blenheim

Iš Taupo keliavome iki pat Velingtono, Naujosios Zelandijos sostinė. Dėja, bet nors ir Velingtonas begalo gražus, mūsų patirtis jame nepernelyg džiaugsminga. Mums ganėtinai nepasisekė, nes dieną prieš mums atkeliaujant į Velingtoną, dėl rūko buvo atšaukti keli skrydžiai, dėl ko ir buvo visi hoteliai bei moteliai sklidini ir mums nebeliko vietos pernakvoti. Todėl mūsų nakvynės vieta patapo Viktorijos kalno šunų treniravimo vieta. Užsislėpę krūmuose pasistatėme palapinę ir atsikėlėme itin anksti ryte, prieš visiems šunims pradedant uostinėti mūsų nakvynės vietą. Sekantį rytą, išsipirkome kelto bilietus ir pradėjome keliauti iš naujo pietinėje saloje.

Next destination was Wellington, the capital city of New Zealand, but even if the city was beautiful, our experience there was not very good. Unfortunately, a day before we arrived, some flights were canceled, so all hostels, backpackers and hotels were full. That is why we had to sleep secretly in the Mount Victoria park, where Lord of the Rings were shot. Next day we continued our journey and took the ferry to Picton, the South Island.
Pietų salos fiordai.

Pictonas.

Net Naujoji Zelandija turi boružėlių.

Tatiuruočių salonas ant ratų.

Zuikio ir Katino puodeliai.