ROADTRIP TO PANAMA

Thursday, January 7, 2016

Naktis vulkane ir kelionė po rojų

Išsinuomavę mašinytę turėjome tik vieną tikslą - išlydėti ir pasitikti Saulę ant Haleakala užmigusio vulkano. Jo aukštis - 3055 m, dalinai jau erozijos nugraužtas vulkanas, tačiau tokiame aukštyje deguonies yra žymiai mažiau, o ir temperatūra gerokai mažesnė. Išlydėję Saulę ir šiel tiek pro debesis pasidžiaugę neįtikėtinai ryškiu naktiniu dangumi, sulindome į mašinytę nakteliai. Prisirengėme kaip svogūnėliai - kiek turėjome, tiek ir užsivilkome, net nebeliko rūbų "pagalvei". Naktį temperatūra nukrito žemiau 8 laipsnių, pakilo stiprus vėjas, kuris intenayviai judino mašiną, o visą aplinką apsupo didžiulis debesis. Ryte prisirinko didžiulis būrys turistų, kurie sumokėjo nemažai pinigų už įspūdingą saulėtekį, kuris taip ir nepasirodė pro debesis. Ilgai nelaukę, po saulėtekio nusprendėme leistis žemyn link jūros lygio, nes deguonies stygius ryškiai pradėjo rodyti savo poveikį - greitai eiti pasidarė sunku, širdis pradėdavo kalatotis, galvą lengvai spaudė slėgis, o raumenys didelio krūvio visiškai nelaikė. Miegoti atsigulus ant šono buvo didžiausias iššūkis kūnui. Tačiau sveikai išgyvenome 13 valandų ant kalno viršūnės ir patraukėme vakarinės salos dalies link.
Keliaudami po salą prisižiūrėjome nuostabių vietovių, kvapą gniaužiančių vaizdų ir neįtikėtinų uolienų. Bei pora vištų ir gaidžių (vis gi tą rytą po langais giedojo tikras vietinis gaidys).