ROADTRIP TO PANAMA

Thursday, January 7, 2016

Nesuplanuota kelionė - geriausia kelionė

Kai mūsų paklausia kur mes keliausim, kur/kaip nakvosim, ką darysim, valgysim, veiksim, mes visados atsakom - nežinom. Suprantu, kad daugeliui žmonių tai skamba kvailai ar naiviai, galbūt net nesuprantamai, tačiau tik taip keliauti yra smagu. KODĖL? Nes žinomybė ribota, o nežinomybei ribų nėra! Ir atkeliavęs į naują vietą žinių turi itin mažai, vietiniai visados žino geriausiai. Todėl ir keliauji kaip mažas pūkelis - kur papūs, ten ir būsi. Leiskite papasakosiu Jums linksmą, smagią, suktą, tačiau labai laimingą pavyzdį, kuris įrodys ir leis suprasti, kodėl keliauti be jokio konkretaus plano yra smagiausia:
Visų pirmiausia prisiminkite Jenną, moterį, kurią mes susitranzavome prieš dvi dienas. Ji mus nuvežė į nemokamą hipių papludimį, kuriame susipažinome su dar viena keliautojų porele (Emma ir Barrey), kurie taip pat tranzuodami susipažino su Jenna. Jie mums papasakojo apie nemokamą "kultūrnamį", kuriame yra baseinas ir dušai (žinoma tuo pasinaudojom), taip pat papasakojo apie pigų automobilių nuomos punktą visai netoli nuo "kultūrnamio". Paplaukioję ir nusiprausę nusprendėme tiesiog pasiteirauti, kokios nuomos kainos ir galiausiai neplanavę išsinomavom mašinytę parai.
Šiandien atidavę mašinytę (su kuria apkeliavom labai didelią salos dalį) vėl nuėjome į tą patį baseiną, o kai iš jo išeidinėjome, mus užkalbino vietinis ir paklausė ar mes šiuo metu esame benamiai (na, beveik). Atsakėme, kad taip ir jis mums rekomendavo nueiti į netoliese esančią bažnyčią, nes kasdien 17 valandą ten dalina nemokamą vakarienę. Ir vėl gi, žodis "nemokama" mus patraukė ir mes prisipuotavom iki soties. O ir vietiniai čia linkę mus vaišinti vietiniais vaisiais.
Galiausiai iki mums reikiamos vietos vietinis sutranzuotas vyrukas mus pametėjo išgirdęs, kad Mantautas švenčia gimtadienį.
Mūsų išvada - Maui'je gali drąsiai keliauti/gyventi nemokamai: miegoti papludimyje savo palapinėje, nueiti į nemokamą baseiną ar kriokliuką nusiprausti, valgyti iš labdaros arba maitintis vietiniais vaisiais, o keliauti po salą tranzuojant. Ši vieta tikrai skirta menko biudžeto keliautojams.