ROADTRIP TO PANAMA

Saturday, January 30, 2016

Pololu slėnis ir hipių susirinkimas

Girdėjome gandus apie Hipių susirinkimą. Jis yra tarptautinis ir vyksta įvairiose Pasaulio šalyse. Atkeliavę į šią salą pradėjome vietinių klausinėti ir sužinojome, kad į šį susirinkimą nespėjome. Šiek tiek nusivylėme, bet nepasidavėme. Nukeliavome į šiauriausią salos dalį, kurioje prasideda pasakiško grožio slėniai. Juose nėra gatvių, juos gali pasiekti tik kojomis, vandeniu arba oru. Kelias iki pirmojo slėnio prasideda stačiu, maždaug 25 minučių žygiu iki papludimio. Pasidžiaugę gražiu vaizdu ir banginių kompanija pradėjome eiti į pirmąjį slėnį. Tolumoje išvydome palapinių siluetą ir nusprendėme apžiūrėti iš arčiau. Priėję hipių būstinę išvydome vėlevą su užrašu "Aloha, sveiki atvykę namo". Užkalbinome kelias muma sutiktus hipius ir nusprendėme naktį praleisti su jais. Užlipome atgal į kalno viršūnę, susikrovėme reikalingus daiktus ir ėjome atgal į slėnį. Čia susipažinome su maloniais žmonėmis, jie mus vaišino vakariene ir pusryčiais rėkdami "nemokamas maistas miške". Visi kartu pasitikome kylančią pilnatį ir vienu metu jie pradėjo kaukti vos tik menulis išlindo virš vandenyno. Čia iš viso buvo apie 20-30 žmonių ir 7 šunys, iš kurių 5 buvo mažyčiai šuniukai.
Ryte atsibudę ilgai neužsibuvome, papusryčiavome, susipakavome ir traukėme toliau.