ROADTRIP TO PANAMA

ROADTRIP TO PANAMA

Thursday, June 30, 2016

Elysian kavos imperija

Prieš keletą metų nuėjau į kavinę ir stebėjausi, kaip greit sukasi Baristos, kaip gerai viską žino ir koks nuostabus ir pavydėtinas yra jų darbas.  Jau nuo tada pradėjau svajoti apie mylimą darbą kavinėje, kuriuoje kasdien galėčiau gaminti gardžią kavą. Kai išsikraustėme gyventi į Australiją, jau tada nusprendžiau, kad būti Barista yra mano svajonė. Tvirtai tikėjau, kad gausiu darbą kavos industrijoje ir kasdien džiaugsiuosi savo laime. 
Norėjau pradėti nuo pagrindinių žinių, todėl išsilaikiau trumpą Baristos kursą ir gavau sertifikatą. Dėja, tą kartą laimė pasisuko kita kryptimi ir kavos industrijoje dirbti neteko. Grįžusi į Lietuvą gavau dar geresnį darbo pasiūlymą, todėl dar kartą pakasiau savo svajonę. Atkeliavusi į Kanadą net nedvejojau, kad pagaliau atėjo akimirka, kada aš atkasiu savo svajonę ir su didžiule meile gaminsiu kavą. 
Laimei, man pasisekė ir galiausiai patekau į nuostabios kavos namus, arba tiksliau, jie patys atėjo pas mane. 
Pirmoji kavinė, kurioje dirbau, užsidarė, tačiau į tas pačias patalpas atėjo įmonė, kuri mums suteikdavo kavos pupelias. Buvau be galo laiminga, kai jie nusprendė mane pasilikti savo naujoje kavinėje ir man buvo didžiulė garbė kartu su jais įkurti ir atidaryti naują Elysian kavinę Vankuverio centre. Kiekviena diena darbe buvo kupina džiaugsmo ir gardžios kavos. 
Esu be galo dėkinga likimui, kad man atiteko galimybė tobulėti ir dirbti su nuostabiais žmonėmis, kurie mane supo kasdien ir sudarė mano mažą darbo šeimą. Įgautas žinias ir įgūdžius vešiuosi su savimi po Pasaulį ir tikiuosi artimuoju metu vėl daryti tai, ką mėgstu labiausiai - gaminti gardžią kavą.