ROADTRIP TO PANAMA

Thursday, June 23, 2016

Išvyka po Britų Kolumbiją - trečioji diena.

Keliaudami toliau į šiaurę nepatikėjome neapsakomais vaizdais - fiordus primenantys neapsakomi kanjonai, išgraužti stulbinančių upių. Viskas apaugę žalia, tobula gamta, laistoma mažais kriokliukais šian bei ten, o kaikurių kalnų viršūnes dar vis dengė purus žiemos sniegelis. Šiaurės kruptimi keliavome iki Lillooet miestelio, kuris buvo įspraustas į kanjono kampelį ir pasižymėjo stipriu vokišku stiliumi. Atrodė, tarytum miestelyje sustojo laikas - viskas buvo senoviško stiliaus, žemi, seni namai, o nekilnojamo turto brokerių kabineto langai nuo kampo iki kampo nukrauti parduodamais namais.

Nepaisant miestelio itin mažo dydžio, gatvėse netrūko žmonių, vietiniai keliavo pėsčiomis, dviračiais ar tiesiog tūnojo vietiniame bare ar restorane. Nukeliavome vos 300km į šiaurę, o vaizdai priminė JAV glūdumas, kokius 1000km į pietus. Pakeliave laiku atgal nusprendėme tęsti savo kelionę ir toliau sekėme nuostabaus slėnio keliu tarp pasakiškai gražių kalnų. Vietomis debesys dengė kalnų viršūnes ir pasidarydavo klaustrofobiška - tarytum būtum mažoje, siauroje Pasaulio dėžutėje, iš apiejų pusių mus spraudė didžiuliai kalnai, o dangus nusileido itin žemai.

Šiuo nuostabiu rojaus keliu keliavome iki pat Hope miestelio, kuris yra visiškai netoli Vankuverio, tačiau vis vien nusprendėme paskutinę naktį praleisti ne namie ir išsipirkę dar vieną nakvynę stovyklavietėje, įsukūrėme savo mašinytėje ir užmigome klausydamiesi raminančių krioklių garsų.