ROADTRIP TO PANAMA

ROADTRIP TO PANAMA

Friday, July 29, 2016

Man dvidešimt dveji, o mums jau ketveri

Liepos mėnuo mums yra įpatingas. Tai tas mėnuo, kai mes susipažinome, atšventėme mano 18-jį gimtadienį ir nusprendėme toliau dalintis bendru gyvenimu. Tai buvo prieš 4 metus, tuo tarpu man jau 22.
Praėjusiais metais šį laikotarpį atšventėme rytinėje JAV pakrantėje, Niujorke, o šiemet vakarinėje JAV pakrantėje, prie Mono ir Tahoe ežerų. Mano brangus vyras gimimo dienos proga padovanojo geologinę skarelę iš Didžiojo Kanjono, kurios labai norėjau, bet nedrįsau įsigyti, o jis palaukė, kol aš užtrukau tuolete ir nupirko nepastebėtas.
Dėkoju likimui už nuostabius 4 metus kartu, nors atrodo, kad dar tik pusė to laiko. Gyventi kartu tapo kasdienybė, savaime suprantamas dalykas, o keliauti kas kelis mėnesius jau privalome kaip kokie narkomanai. Jau tiek daug kartu apkeliavome ir pamatėme, net keista, kiek daug gali sutilpti į keturis gyvenimo metus...