ROADTRIP TO PANAMA

Saturday, July 15, 2017

Penktadienio žygis

Penktadienis buvo vairavimui skirta diena. Nuo salos šiaurės vidurio nukeliavome iki rytinės dalies vidurio. Pakeliui stabtelėjome tik buitiniams dalykams: maistui, kurui, internetui. Pakelėse stabtelėjome keliems kriokliams, grażioms kalvoms. Vienintėlis mūsų tos dienoa tikslas buvo Hengifoss - pažodžiui išvertus "kabantis krioklys". Jis mums buvo visiškai nepakeliuu, bet kadangi neturime rimtų tikslų, išsukti iš pagrindinio kelio nebuvo problema. Pakeliui prigriebėme dvi tranzuotojas, kurias pavežėme iki jų reikiamo miestelio. Kadangi jos taip pat niekur neskubėjo, sutiko kartu su mumis eiti į žygį iki krioklių. Žygio ilgia buvo apie 1,5 km į vieną pusę, atrodo čia nieko tokio, tačiau kelias iki krioklio buvo labai status, tad mes vis gi užtrukome. Užkopę iki pirmojo krioklio pamatėme didžiulias bazalto heksagonines formacijas, dalis jų buvo aptrupėjusi, o kita dalis buvo šlapia nuo krioklio. Vaizdas buvo didingas ir vertas sunkaus žygio. Paėjus dar aukščiau pamatėme antrąjį krioklį, kuris buvo didelio slėnio centre. Kvapą gniaužė ne tik patys kriokliai, bet ir vaizdas nuo aukšto kalno. Pasakiškai gražu.
Be to, pirmosios dvi nuotraukos darytos prie pakelėje aptikto krioklio. Iki jo nueiti truko gal 10 minučių, bet savo grožiu jis nenusileidžia.
Važiuojant toliau mus apsupo tirštas rūkas ir stiprus lietus. Jis tesėsi ilgai ir užstojo mums visą vaizdą. Dėl to naktį nusprendėme praleisti automobilyje. Susiradome patrauklią vietą ir laukėme ryto, kada galėsime pažygiuoti po nuostabią apylinkę.