ROADTRIP TO PANAMA

Sunday, July 26, 2015

Šeštadieninė žmonių masė ir Komedijos klubas

Galime sakyti, kad jau visiškai pripratome prie miesto, nebetrukdo jokie kvapai, išmokome ignoruoti miesto šurmulį ir ūžesį. Be to, pagaliau vėl turime žemėlapį, beje pačiame centre jau gana gerai orientuojamės, daug vaikštom ir aptinkam pačių įdomiausių dalykų.
Pusryčiai - skanaus!
Labiausiai džiaugiames aptikę "Fresh&Co" užkandinę, kurioje nuo šiol kasdien einame pavalgyti labai (tikrai labai) karštos sriubos ir didžiulės lėkštės pilnos salotų.

Oras Niujorke itin tvankus ir karštas, vis ieškome vietelių, kuriose galėtume atsivėsinti. Sužinojome, kad viename Niujorko gale yra papludimys "Coney" Sala ir Mantautas tuojau pat užsinorėjo nukeliauti į papludimį. Kelionė iki šio papludimio užtruko apie valandą viena kryptimi. Ten nukeliavę pamatėme tikrą amerikietišką papludimį: pakrantėje buvo įsikūręs atrakcijonų parkas, daugybė greito maisto užkandinių, trumpas, bet platus papludimio ruožas ir BEGALĖS žmonių. Prie pat vandens buvo tirštai nuklota dekiukais ir skėčiais - jokio medžio, jokio pavėsiuko. Stengemės ieškoti sau "aukos" ir įsikurti po kieno nors skėčiu.

Šis papludimys labai priminė Lietuvą (Australijoje taip nebuvo): aplinkui vaikščiojo žmonės su šaltkrepšiais ir kitokiomis pintinėmis, tačiau siūlė ne čeburėkų, o kažkokių keistų Meksikietiškų pakramstukų, šviežių Mango vaisių, šaltos Coronos (alaus pavadinimas), cukraus vatos maišeliuose, skėčių, pakabukų ir kitų menkniekių. Žinote, kai sėdite papludimyje ir ištisai girdite "čeburėkų" pavadinimą, su laiku jų ir užsinorite. Tai mums buvo taip pat, bet išgirdus kainas visi norai tuojau išsilakstė.

Kažką juk reikia daryti, kai karšta.
Iš tiesų, šioje pakrantėje labiau pavargome, nei pailsėjome. Čia buvo tiek daug žmonių, triukšmo, visiška sausakimša, kad išėjome labiau pavargę, nei atėjome. Nusprendėme, kad vienintelė tikra vieta vasaros karščio poilsiui vis gi yra Centrinis Niujorko Parkas. Todėl susikrovėme savo daiktus ir judėjome atgal į centrą.

Nukeliavę į parką nustebome kiek daug žmonių ir veiklų jame yra. Kiekviename parko kampelyje vis kažkas vyko, o žmonių masė buvo milžiniška. Akivaizdu, kad visi savaitgaliais išlenda iš savo urvelių ir gėrisi miesto privalumais. Žmonių buvo pilna visur - transporte, gatvėse, parduotuvėse. Svarbiausia, kad vis vien parkelyje pavyko susirasti atokią, ramią vietą, kurioje valandėlę pasnaudėme ir pasisėmėme jėgų.

"Times Square" naktį.
Mūsų nakvynės šeimininkas išnuomavo vieną savo buto kambarį, tačiau nuomininkams pasakė, kad šiame buvo gyvena tik jis su savo gyvūnais. Mums pranešė ir pasakė, kad vakare grįštume labai vėlai ir nuomininkams nesirodytume. Taigi, persikraustėme nakvoti ant čiužinio savotiškoje, loftiškoje palėpėje. Pripažinsiu, kad čia miegoti daug patogiau, tačiau labai tvanku. Svarbiausia, kad vis vien turime stogą virš galvos, tekančio vandens nusiprausti ir vietą, kur galime palikti savo kuprines. Tik tiek tereikia iki laimės.

Naktinis komedijos klubas.
 Kadangi turėjome grįšti vėlai, teko ilgai leisti laiką mieste. Dėl to visiškai nesigailim. Nukeliavome į jau minėta Laiko Skverą (Times Square) ir apžiūrėjome jį naktį. Visos reklamos švietė taip ryškiai, kad net maniau, jog prireiks akinių nuo saulės (man dar vis akys jautriai reguoja į šviesą po operacijos). Beeidami link norimos parduotuvės praėjome vyriškį, kuris pardavinėjo bilietus į komedijos klubą. Stabtelėjome, pasiklausėme, ką jis siūlo ir nuėjome, tačiau ne ilgam. Už kelių minučių grįžome ir nusprendėme likusią vakaro dalį praleisti Brodvėjaus Komedijos klube. Vyriškis siūlė bilietus už pusę kainos į bet kurį šios nakties pasirodymą. Problema Niujorke - įsivaizduokite, kad vaikštote per itin slidų paviršių ir ištisai slystelite. Klausimas yra ne ar paslysi ar nepaslysi, bet kada, kur ir kaip stipriai. Taigi, mes labai nerimavome, kad šis vyriškis gali būti koks nors apgavikas, arba bus dar kokių nors užslėptų didžiulių kainų. Mums pasisekė - vyriškis tikrai dirbo komedijos klube ir ši vieta tikrai egzistuoja. Kiekviename komedijos klube yra viena taisyklė - mažiausiai du gėrimai žmogui. Matematiškai pasiskaičiavome ir nusprendėme, kad čia būti verta ir ta suma, kurią išleisim, mus tenkina. Štai čia ir slystelėjome. Užsisakėme gėrimus, pamatėme nuostabų, juokingą komedijos pasirodymą, mus džiugino net dešimt komikų! O kai gavome sąskaitą staiga buvo priskaičiuoti mokesčiai ir nežinia koks papildomas mokestis. Taigi, paklojome daugiau, nei tikėjomes, bet taip jau čia yra, tik žiūrėk, ant kokio kampo nusuks nuo tavęs daugiau pinigų....